Starta en försäljning med

Registrera kontaktperson

När ni fyllt i alla uppgifter och klickat på registrera kommer Vår Bazaar höra av sig till er inom 48 timmar.

Tack för att ni jämför!

  • Should be Empty:

Vår Bazaar tillvägagångssätt:

1. Allt börjar med en beställning av säljmaterial. Inom tre dagar skickas detta till er. I säljmaterialet ingår katalog samt beställningslista, säljskola och en överraskning. Ni får också alla uppgifter som behövs för att gruppen ska kunna lägga sina beställningar och slutgiltig order via varbazaar.se.

 

2. Materialet delas ut och försäljningen startar. Alla säljare loggar in och får personliga inloggningsuppgifter.

 

3. Försäljningen pågår och med hjälp av katalogen och beställningslistan tar ni emot beställningar från vänner, grannar och bekanta.

4. Under hela försäljningen kan ni alltid vända er till oss med frågor. Behöver du hjälp kontakta oss på 08-51 940 940 varje vardag mellan 9.00–16.30, lunchstängt (11.30–12.30). När försäljningen är avslutad kontrollerar den som är kontaktperson att allt stämmer och skickar in den slutgiltiga ordern.

 

5. Produkterna skickas ut cirka 10–14 dagar efter att ordern är lagd. En faktura följer med i paketet. Inga avgifter för porto tas ut.

 

6. Produkterna delas ut och pengar samlas in. Ni behöver inte lägga ut pengar. Fakturan betalas och de pengar som blir över, behåller ni. Förtjänsten är alltid en tredjedel av försäljningssumman.

För mer information om Vår Bazaar. Vänligen besök www.varbazaar.se